KALİTE POLİTİKASI

 KALİTE POLİTİKASI

    Hatay 112 yöneticileri ve çalışanları olarak İnsan Sağlığını odak noktası sayıp, Sağlıkta Hizmet Kalite Standartlarını yükseltmek için Acil Sağlık Hizmetlerinde yeniliklere öncelik ederek  hizmet sunduğumuz topluma karşı  sorumluluğumuzun farkındayız.
    Temel politikamız Kalite Yönetim Sistemimizin gösterdiği yolda sürekli ilerlemektir.

 

MİSYONUMUZ

 Hatay il genelinde tüm ambulans hizmetlerini güvenilir ve etkili bir biçimde organize etmek ve sunulmasını sağlamaktır.

 

VİZYONUMUZ

          Kalite Yönetim Sistemi ile sürekli gelişmeyi ve ilerlemeyi sağlayıp hizmet kalitesini arttırarak  örnek çalışmalarıyla kendi alanında model olmaktır.

ETİK DEĞERLERİMİZ

                Önce zarar vermemek                              Sorumluluk                      

                Saygı                                                Şeffaflık

                Güvenirlilik                                           Eşitlik

                Adanmışlık                                           Sürekli Gelişim

                Verimlilik                                            Uygunluk

                Zamanlılık                                            Hakkaniyet

                Anlaşılabilirlik                                        Uygulanabilirlik

                Etkililik                                               Süreklilik 


 
Web Tasarım & Programlama
ModülerWEB CMSystems